Anneler merhaba sonunda doğum yaptım 39+5 de kızım dünyaya geldi çok şükür ama çok zorlandım neden sancım olmuyor açılmam yok vs. tık yok diye dusunurken birden gece 3 gibi iki kere ard arda akıntım geldi sarı nişan değil akıntıydı akıntım tum hamilelik son aylarda daha yoğun olma seklinde geliyordu ama bu farklıydı neyse lavaboya gittim afedersiniz tuvalete girdim şırıl diye bir şey oldu tuvaletim miydi yoksa suyum muydu anlamadım hemen eşime söyledim anlamadım ama sabaha kadar bekleyelim diye 2 dk sonra sıcak sıcak şırıl diye suyum inmeye başladı hemen dusa girdim ama hiç durmadı duşta da gelmeye devam etti suyum neyse bekledim evde yürüdüm sancım sıklassin 10-15 dk ya dustu saat 5 e dogru hastanedeydik galiba normalde beklerdim ama suyum cok geldi kesin bebegin suyu bitmistir diye dusundum ve hareket de yoktu ondan hemen gittik neyse hastaneye girer girmez nst ye alindim suyum geldi dedim erkenngelmissin felan dediler hic anlamadim sonra nst de sanci 40 felandi az suyun geldigine emin misin felan dediler emindim neyse ama benim canim çok yaniyor neyse ebe hanım bana kizarak daha bunun kac katini cekeceksin oo bunda felan aciyor dersen dedi alttan baktılar 5 cm acilmam varmış doktor geldi suyu bitmis dedi normal dogum icin odaya alindim giyindim ondan sonra basladı çok acılıydı benim için süreç nst yi sökün gitmek istiyorum dedim sezeryana alın vs diye cok yalvardım ama almadilar gelen giden elini sokuyordu sırt ustu yat dizlerini kendine cek kipirdama diyordu ama o aciyla sanciyla nasil kipirdamiyacaktim kızdı kac defa ebe hatta sezeryan istiyorum dedim diye burası market degil dediler neyse özeli aradi esim ama nobetci doktor yok dedi bi iki yer onlarda gitmeme izin vermediler zaten 8 e doğru doğurdum kızımı şükür ben bitti zannettim ama bitmemis kizim dogdu bintarafta ağlıyor 3 saate yakın diktiler de diktiler asla bitmedi duydugum kadariyla orasi yirtik burasi iste cok ince o bu bir suru şey soylediler 15. gunum bugun hala iyilesmedim acım yarıya indi ama hala agliyorum acıdan dikislerimndusmedi kasiniyor cok normal dogum sonrasinda hemen ayaga kalkacagim her sey iyi olacak derken böyle oldum hala ayakta cok duramiyorum agliyorum aglamaktan sutum bile azaldi