Aysedgl acıya odanlanmamaniz lazım yoksa çoğalır psikolojik olarak ztn hassassiniz vücudunuz da hassas büyük bir olay atlattı kendinizi önce psikolojik toparlamaniz lazım
Normalde kaşıntı iyileştiği için oluyor.. Acıması kdr doğal bir durum olabilir mi, parmağınızi ufacık kesseniz o bile çok acır günlerce, kendinize zaman tanıyın geçici bir süreç bunu kendinize tekrarlayarak güçlü durmaya çalışın, evhami en aza indirin,
Endişeleriniz acıya odağınız sizi daha çok yorar ve süreci daha zor atlatırsınız..
Bende çok zor şeyler atlattım ondan böyle konuşuyorum
Ayakta durabiliyormusunuz? Ben ne ayakta durabiliyordum ne oturarak oğlum uykusuz bir bebekti sürekli alıp gezmen lazım bölgem zonk zonk zonklardi ağlaya ağlaya emzirip ayakta sakinlestirirdim, ne durumda olabileceğinizi çok iyi anlıyorum ama hepsi geçiyor zamanla anne olmanın olayları işte…
Yine elhamdülillah ki kendi işimizi kendimiz görürüyoruz acıya çareler bulabiliyoruz, görümcem sezaryen oldu (sezaryenla alakası yok aslında normal doğum olarak anlatıyorum) kaç hafta yattığı yerden kalkamamış tuvalete gitmek için bile eşi taşıyarak götürüyormuş oturtuyormuş temizliyormus bebeği emzirmek için eşi tutuyormuş alıyormuş falan yatalak gibi hayat sürmüş yani onu duyunca kendi halime bin kere şükrettim…
Ama size söz veriyorum Allahın izniyle bir kaç haftaya hiç bsyiniz kalmayacak sadece kendinizi ruhsal ve bedensel yormayın yeterki bakın çocuğunuzun rızkı bile azalıyor vucud hangi birinin üstesinden gelsin birde siz onu güçsüzleştirseniz ne olur?
Allah şifa versin çok geçmiş olsun 🤲🏻🌸