Nassude doğal bitkisel hiç birşey kullanamazsin çok kötü hastayım 3 hafta olacak nerdeyse sinüzit bile oldum dış ağrısı diye sinüzit ağrısı cekiyomusum ağzım ve yüzümdeki her kemik her yer çok ağrıyor sadece aigmentin diye antibiyotik ve parol verdi doktor günde 6 yingeviyordu içtiğim artık aşırı ağrım olursa serum taktırmaya gidiyorum ozmaanda parol veriyorlar ama damardan olunc ahem daha çabuk etki ediyor hem daha uzun suruyo etkisi milk teadoye süt çayı aldım o da iyi gelyor bana daha önceden çocuklarımı emzirirken kullanmıştım eğ gidyaa basladiklarinda oksurduklerinde falan 1 tatlı kaşığı verirdim hamilelerin kullanabildiği tek antibiyotik augmentin mis midemide bulandiraa mecbur içiyorum