Nihalkrc canım benim ilk gebeliğim de şuankinde de doktorum ilk aylarda ileride tansiyon ödem erken doğum olmasın diye bana tedbir amaçlı kan sulandırıcı evopirin 100 mg veriyor oğlumda da kullandım şuan 10+2 deyim bundada kullanıyorum doktoruna danış istersen