Sudenaz0105 bademli_puding 😂😂 çok komiksiniz cidden duyar kasıyonuz anlıyorum ama emzir yazmadım yorumumu düzgün mü okusanız🫶🏽
aminehumamoms Sudenaz0105 tavsiye etmem emzirme taraftarıyım nedemek peki ben burda çaresiz kaldıgım için mama dedtek anne sütü vericem yeteri kadar sütüm olsa zaten vermem demek ki siz çocugunuza sütünüz de gelmese vermiyceksiniz mamayı
bademli_puding Sudenaz0105 duyar mı kasıyorum siz ben herşeyi yaptım psikolog bile geldi emzirme dedi ben buna rağmen emzirdim herkes yalvardı ben yine de emzirdim demek duyar kasmak değil mi gerçekten bu komik işte