2erkek1kiz Dml991 yok e nabızdan randevu alırken kadın doğum poliklinik ayrı perinatolji bölümü ayrı sen dırekt arama yaparken perinatolji bölümünden arama yap baktın bulamıyorsun Kadın doğumdan randevu al o sana yeşil alandan perinatolog randevusu oluşturur ama 12. Haftanda gitmiş olki bazen 1 hafta 10 gün de veriyorlar randevuyu 2 li test zamanını kaçırma canım 💕
Msydn6 2erkek1kiz merhaba, bende çam sakurada takipliyim doktorum yeşil alan kaydımı açtı şuan 10. Haftamdayım halen perinatoloğa randevu bulamadım 2 li test için, aşırı yoğunluk var sanırım burdan bi arkadaş geçenlerde sabah erkenden giderseniz verirler yazmışlar doğrumu acaba şansımı denesem mi İstanbul gneli taratıyorum gene bulamıyorum randevu
Merveee000 KuzeyinAnnesi10 Zeynep Nesibe ışık bu doktorada göründünüz mü acaba nasıldı memnun kaldınız mı
Yeldagurler Merveee000 çok tatlı ve iyi bir doktor ne sorarsanız detaylıca anlatıyor çok güler yüzlü bir doktor sadece ultrasonu bozuk fotoğraf veremiyor
2erkek1kiz Msydn6 sabah 8:45 gibi gidersen belki bulabilirsin yani ben hiç denemedim o şekilde ama şansını dene derim canım 👍
elmaelmaelma Msydn6 2li testi esenler kadın doğumda normal kadın doğum doktoru yapıyor. Randevu da bulunuyor, bazen aynı güne bile. İlla perinatoloji arıyorsanız Cemil Taşçıoğlu şehir hastanesinde de (eski Okmeydanı) oluyor randevu.
Msydn6 Ezgolii 2.5 yıl önce sezaryen oldum çam sakurada gayet memnun ayrılmıştım şimdi 10. Haftalığım yne orda takipliyim Demet hoca ve Alper Bey çok iyiler birçok doktora muayene oldum genel olarak hepsi iyi asistan çok var onlara denk gelince sıkıntı oluyor bazen uzman doktor gibi ilgilenmiyorlar tabi ama şans meselesi çoğunlukla uzman doktorlara denk geliyorum
Demmmmm KuzeyinAnnesi10 hayırlı olsun sezeryan mı oldunuz nasıl geçti Birde varis çorabı verdiler mı size böyle bir şey duymuştum. Bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşallah genel olarak yazar mısınız müsait olunca
Fatmaseray KuzeyinAnnesi10 doğum nasıl gectı nerede yaptın normal mı sezaryen mi o surecı anlatmanı tıca rdecegım kacıncı kaftada dogurdun
KuzeyinAnnesi10 Demmmmm evet hem normalde hem sezeryan da veriyorlar bana 2 defa verdiler. Sezeryan oldum normalde açılmam ol. Adı 12 saat sancı çektim