Ezgolii sağlıklı gebeliklerde beta çok güzel yükseliyor canım bence normal çıkmış Bi de betaya göre ikiz veya tek olduğu belli olmaz diyor doktorlar eğer 4 hastalıkta bu değerse şuan 20 binlerin bile üstünde olabilir birde yumurtlaman erken olmuş olabilir o yüzden böyle yüksel çıkmıştır