sarianne- Kızlar 4 gün oldu doğum yapalı. Normal doğum epidral ile. Karnım hala çok çiş 6 aylık gebe gibi karın için ne yapılmalı? Sizin şiş mi? Şişse ne kadar sonra geçti?