kahvesever__ Nasılsınız hanımlar Yılbaşı da geldi planlar ne menüler belli mi?🥹 Biz evdeyiz her zamanki gibi Güzel bir yemek yeriz tamam sonra çocuklarla zaman geçiriz😊
seweyt kahvesever__ bizi de malesef uyku tutmuyor 1 buçuk yaş oğlumu ateşi var duamuyor bende 10 haftalik gebeyim sabahtan beri karnıma kramp girmiş ne yaoacam bilemiyorum gurbetteyim eşim de yok burada
Elffyns kahvesever__ her zaman ki gibi yalnız eşim polis memuru ve görevde olacak 😟ailemle de farklı şehirlerdeyiz
kahvesever__ seweyt ay çok geçmiş olsun benim kızım da baya hasta ya salgın var yakında hastane yokmu siz götürseniz
Elffyns kahvesever__ malesf çok zor birde eşim gece görevlerine gittiğin de daha zor oluyor ama alıştık mecbur
Sekara kahvesever__ doğuma az kaldı ondan eşimle geçireceğiz belki kayınvalidemde gelir malum hiçbir yere çıkılacak gibi değil her yerde salgın var Allah herkesi korusun.