Snglsngl Sezeryan sonrası alerji olan varmı. Çok kötü kaşınma ve kabarma oldu bende .kaşıntı dan duramıyorum.
Cigdm Snglsngl canım nedenini öğrendimi benimde oldu neden oluyor bu antibiyotik diyolar insanda degil