dugme_24 gelenek haline getiren sizsiniz benim için böyle bir gelenek yok? 😅 hamileliğin zorluk derecesi de kişiden kişiye değişir benim çok güzel geçti mesela keza doğumumda öyle,hee hediye için de hamile kalmadım. Eşim bir şey istersem ihtiyaç olsun ya da olmasın en hızlı bir şekilde yerine getiren bir insan zaten bu konuda çok anlayışlı ve düşüncelidir yani böyle boş beklentilere gerek yok her şeyimiz olduğu için zaten isteyecek bir şey de yok çok ama çok şükür Allah olmayanlara versin. Bizim için en güzel hediye 23.10.23 tarihinde kucağımıza verilen minik insan tanesiydi çok şükür.