Son haftalarında olan arkadaşlar nasıl geçiyor benim kızım benim hamılelık rekorumu kırıyor🥹 3. Gebeliğim ama ilki 35 de 2. 36 da doğdu doktorum 38 e kadar tutarız dedi sezeryan olucak inşallah bekliyor gibi ama gece yatmadan önce sürekli ağrı gırıyor sancı degıl eminim ama ağrılar çok kuvvetli hatta perşembe günü Nst ye gırdıgımde doktorum sancın yok ama ağrın çok dedi dedim bu hıcbırsey geceleri daha çok oluyor zaten duramayacak kadar ağrın olursa acile gel dedi. Acaba bunun Sınırı nedir çünkü benim acı eşiğim biraz yüksek pek anlamam ve sizce bu kadar ağrı normal mi 🫠 37+0 ım