1 ay önce kürtaj oldum ve 1 ayı geçkin bitmek bilmeyen bir kanama yaşatıyorum leke gibi yada arada fazla geliyor falan doktor bana kanamayı kesmek için yazz verdi doğum kontrol hapı uzun süre kanama yaşadım diye ama ben araştırdım yumurtalıkları yavaşlatıyorum zaten bebeğimde tüp bebekti bir yanım kullanmak istemiyor kanama dursun ilaç bitince adet olursun demişti içip içmemek arasında kaldım yumurtalıkları yavaşlattığı hakkında bilginiz var mı