DidemUmut Kızlar uygulamayi seviyorum ama gebelik haftası yanlış gösteriyor düzeltebilir miyim acaba bilgisi olan varsa yazsın
2prensesannesiiii DidemUmut uygulama doğru gösteriyorda ultrason haftası önemli benimki 11+2 normalde ama ultrasona göre uygulamayı düzelttim 9+2 yim 2 hafta geç döllenme 🥰 daha fazla kısmından düzeltin ayarlara girip
DidemUmut 2prensesannesiiii ayarlarda bişey yokki son adet tarihini mi değiştirmem lazım şuan ben 10 haftalık hamileyim doktorun dediğine göre ama uygulama 13 haftalık gösteriyor