Bana bebeğimin testislerinde kararma var dediler görünürde hiçbir şey yoktu ama böbrek üstü bezlerinde sıkıntı olabilir dediler neyse kan verdik egfr değeri 0 çıkmış 90 dan büyük olması lazımmış keratinin de 0.4 olması lazımmış en çok 0.21 çıkmış netten baktığımda böbrek yetmezliği felan diyor kafayı yiycem böyle bir şey yaşayan var mı ?