Ankara-58 tam 37+4 te başladı sancım duş aldım geçmedi gece sağ sol dönerken çok ağrım oluyordu kramp giriyordu sancıyla beraber geçer falan dedik 37+5 te gece nst çekildim çok sancım çıkmış 3 4 dk bi sabah randevum vardı ama dr gece 12 de yeme içme kes dedi sabahki nstne göre doğuma alınabilirsin dedi sabah yine sancım oldu ve sancı çıkan yerde bebeğin kalp atışları düşüyormuş sıkışmış karnımda gelişimide durmuş hemen aldı sezeryana doğurdum kızımı sağlıcakla 🥰🙏🏻 Hiç küveze girmedi sağlıklı hayırlı doğumlar dilerim🙏🏻