Demmed Ankara-58 37+6 oldum mide yanmalı geciyor yatamama uyuyamama 😀 gecen hafta cok hareket etmedi ama 2 gündür bir tık da hareket arttı
01180322 Ankara-58 38+3 penguen gibi yuruyorm çok agirlastim kızımin gelesi yok , ağrılı sizili geciyo mu gecmiyormu bilmiyorum
hashastohumu1 Ankara-58 tam 37+4 bugün belimde ve karnımın alt kısmında aşırı sertlik var adet ağrılarım var şuan. Hareket ettikçe idrarımı kaçıracak gibi oluyorum gidiyorum 1 damla sadece 🤦♀️ 15 dk da bir tuvaletim gelitor🤦♀️
Dygu1122 Ankara-58 Gitmiyoo🙈🙈 39+1 otursam kalkamıyorum kalksam oturamıyorum uyku desen yok neyse ki 2 günüm kaldı 😊
FatmaE ben bugün 37 oldum ama bir haftadır vajina ağrısı yüzünden ne yürüyebiliyorum düzgünce ne tek başıma üstümü değiştirebiliyorum ara ara adet olcakmışım gibi sancılarım oluyor belime de giriyor sancı çok kötü durumdayım valla 😮💨
Tugcetarar hashastohumu1 suan bende ayni durumdayim sizinle ayni haftadayiz zaten bugun 50 kez gitmisimdir tuvalete neden acaba merak
mkrgln 37+5 vajina üstü ve iç bacak ağrı sızlama. Bazen mideye baskı. Çok ayakta kalınca bel ağrısı, yürüyüşe çıksam aniden gelen tuvalet… sancıyla ayırt edilir sanırım değil mi
gamzeadattk 37+2 aynı dert bende de var artık akşam ağladım canımın acısından😢 bel ağrısı bacaklarıma vuruyor sancı adet olacakmışım gibi sancım oluyor iki gündür de sağ kaşığım aşırı ağrıyor normal mi bilemiyorum