Esi canım iç çamaşırının arasına bez koy kontrol et dur ıslaklık var mi diye durduk yerde de yaşlanıyorsa suyun dur . Benim ilk 1.gebeligim de 37 haftalikk3n gelmişti suyum birsey alıyor gibi hissediyordum bi keresinde bez koydum o bez her defasında yaşlandı eczanede de onun testi oluyor ondan da alabilirsin . Ama benim suyumcbi anda boşalmadı hiç yavaş yavaş aktığını hissettim sonra da gittiğim de şu kaybından dolayı çocuk normal doğumu kaldiramicak diye aniden sezeryan a alındım