Meriioo bende hamilelik öncesi mide yönünden cok sıkıntılıydım. Hamile kalınca daha cok arttı. İlk başlarda prilam dr kullandım yaklaşık 20-22 hf kadar içtim. Artık fayda etmeyince gaviskon şurup verdi. Oda 30 hft kdr anca kullanabildim. Sonra fayda etmeyince pulcet yazdı o mide koruyucu onunla rahatladım. Bu arada bunları veren kadın doğum doktorum..