Ebrar-21 22+5 teyim 8-9 gün önce çalışıyorken sancım başladı hâla da ara ara devam ediyor ama ilk günler sürekli oluyordu. Hastaneye gittim rahim ağzında kısalma varmış, erken doğum veya düşük riski olabilir dedi doktor. Birkaç degerim de düşük çıkmıştı, bebiş çok hareketli biraz da o zorluyor. Oturmam, sırt üstü yatmam, bir şey kaldırmam, ev işi yapmam yasak şu an. Sürekli sağa ya da sola yatacaksın, sadece yemek yapacaksan onu yapmaya kalk, bir de tuvalet banyo ihtiyacina kalk dedi bana. İlişki de yasak. Sancı varsa ve sürekli devam ediyorsa asla ihmal etmeyin, buradaki kisilerle ayni durumu yaşamıyor olabilirsiniz, belki farkli bir şey vardır sizde belki de hiçbir şeyiniz yoktur klasik gebelik ağrılarıdır. Mutlaka doktorunuza görünün, en doğru sonucu onlar söyleyecektir.🌼