Raziyenurx vallahi benim 2. Doğumda eşim ve arkadaşım kaldı ama süit oda bulduğum için diğer türlü tek çekyat oluyor öyle ayarlamasaydım tek arkadaşım kalıcaktı hastaneye gıttıgımız gün bulduk suıt anlaştık da fıyatta ikisininde ayrı girişi ve içerden kapı vardı hatta ben tesettürlü olduğum için kayınpederim kaynım yada erkek misafir geldiğinde o odada oldular bebegı götürdü eşim kucağında gösterdi çok rahat etmiştim. Hatta bu doğum da da aynı hastanede düşünüyordum malesef devlette yapmak zorundayım bebeğim rahatsız diye o yüzden eşim değil abimin eşi yengem kalıcak ama arkadaş gibiyiz yani onunla beni kendinden çok düşünür annemde 2 yasındakı oğluma bakıcak 🥹