6 haftalık hamileyim ikiz bebeklere fakat 2 gündür aşırı derecede sol kasık ağrım olmaya başladı. Sol kasığımın ağrısı sol bacağıma kadar vuruyor, aynı reglimin ilk günlerinde yaşadığım şiddetli ağrıya benziyor sizlerde böyle bir şey oldu mu? Ağrılar normal midir? Cumartesi doktor randevumuz var.