Dnrrclkk Merhaba hanimlar . 29+1 ikiz gebeyim aşırı karin kasintim var gerildiginden olusuyo biliyorum ama uyuyamiyorum boyle bi kasinti yok bu durumu yasayip ilacsiz cozum bulan varmi ?
Prenses5656 Ayni Durum bende de var bende 37 haftalık oldum aynı sorun bende var bıttım sabunuyla yıkıyorum azıcık dindiriyo benim bide deri döküyor hep yara oldu kaşımaktan
Dnrrclkk Baharoloji hic bir ise yaramiyo ya cildim zaten cok kuruydu iyice kurudu kremler yaglar hic birsey kesmiyor yara oldu karnim hep kasimakdan