34 haftadayım. Kaşık ağrısı tek taraflı 7. aydan beri yaşıyorum ama hafif düzeydeydi doktorum takviye verdi ama tamamen geçmedi şu aşamada başka bir şey yapamayız diyor. Bugün akşamdan beri yine ağrıyor ve son yarım saattir şiddetlendi ve ayağıma vuruyor bu durumu yaşayan oldu mu napabilirim