nisanne ya endişelenme. Benimki 30 haftada başı tersdi kendin doğura bilirsin diyordu sonrası 2-3 hafta geçti muayeneye gittim makat geliyor dedi. 2-3 haraket var onları bak YouTube-dan yap dedi 2 hafta. Yaptm düzeldi. 39 haftaya girmişim yinede her kontröle gittiğimde ilk sorum çocuğun başı oluyor. Şükür şimdi düzelmiş doğumda bile düzelen var merak etme☺️