Tspdm KaraVeAnnesi55 benimde 4 ocak bende cok kotu gribim gittim bir tek parol serum taktilar. Gozlerim bile akiyir durmuyor. Grip olursan erteleriz demisti bakicaz duruma gore. Sende cok kotumusun?
KaraVeAnnesi55 Tspdm Benimde arada gözlerim akıyor ama çokta kötü değilim arada sırada bı sesime felan vuruyor ama yinede suphedeyim