_annee Gebelikte aglamak üzülmek bebeğin beyin gelişimini, baş çevresini ve doğum kilosunu olumsuz etkilermiş dogru mu bu ya???? Sonucta hormonlardan dolayı da yani istemeden de olsa aglıyoruz tek ben deilim tabi böyle olan, sacma geldi bana ya yazılanlar
sehrengiz_8 _annee hamile iken için dışıma çıkmıştı riskli bir gebelik geçirdim ve çevre faktörlerinden yoğun stres altında idim. Ona rağmen gelişimi hep bir iki hafta önde gitti
Bartumommyyy _annee 36 haftalık hamileyim bebeğim 2 hafta önden gidiyor bende çok ağladım ama hiç de etkilemedi biraz saçma geldi belki hormon geçişinden kaynaklı hissediyordur ama kilosunu etkileyeceğini sanmıyorum
Edaacar-ozkan _annee canım o öyle değil örnek bir filmi üzülürsün ağlarsın o ayrı birine sinir olursun stresten ağlarsın o ayrı
Adensmom8 _annee yani aşırı gergin bir gebelik yaşadım hem de bayağı kötü ama çok şükür kızımın etkilendiğini düşünmüyorum 1.5 yaşında fındık hanım inşallah sıkıntılı birşey olmaz iyiyi çağırın iyisi gelsin 🥰
_annee Bartumommyyy baş cevresini etkilemesi de sacma yani. Google da yazan herseye inanmamak lazm derler dogru
yagmurus _annee bende hamilelikte çok ağladım biraz sıkıntılı dönemden geçtim gerçekten etkiliyor bebeği bebeğim bir yaşına geldi daha huzursuz bebekliği sürekli ağlamakla geçti ama hiç bir şekilde hiç bir şeyi kafasına takmayan kişilerin bebekleri çok sakindi
Kiwitoveannesi _annee bence alakası yok ilk oğlumda çok ağladım eşim göre gitmişti 9 ay yoktu yanımda hep üzüldüm tek başıma geçirdim gebeligimi diye ama oğlum 37 haftada 3640 doğdu 2 hafta önde doğdu genetik birazda anne babaya bağlı
_annee Adensmom8 hmm süt ne zaman dolmaya ve gelmeye baslar acaba, stresli olunca da süt gelmiyo dimi
Adensmom8 _annee çok kaygılısınız tabiki stres sütü etkiler ama bence herşeyden önce bu kadar kaygı size de bebişe de fazla ben sezaryen doğum yaptım doğumdan 2 gün önce sütüm gelsin diye bestlak damla kullandım doğum yaptığım gün sütüm geldi maalesef depremden dolayı kesilmişti orası ayrı biraz relax olun ne kadar olumlu olursanız o kadar iyi gidiyor 🥰
kncbalm123 _annee yani gelişim açısından sıkıntı olacağını sanmıyorum ablam hamileliğinde cok zor bi döneme denk geldi sürekli üzülüp agladi ve kızı doğduğunda surekli agliyodu yani zehir etti ona büyüyene kadar hiç uyumazdi bide sürekli ağlak bi bebekli oyuzden mümkün oldukça moralinizi yüksek tutun ağlamayın yani böyle dizi izlemekten ağlamak felan cok onemli degil bizdede oluyo o onun haricinde rabbim dert vermesin sizi etkileyen faklı şeyler varsa ordan uzak durun