Efegz Merhaba bayanlar 1 haftadır yeniden bulantım başladı kusacak kadar değil ama nedendir anlamadım bu durumu yaşayan varmı? Ne güzel geçmişti anlamadım neden
Beatreis Ben de de 30. Hafta da başlamıştı 31. Hafta da doktora gidince enfeksiyon bakıldı idrar yolu enfeksiyonu çıktı o sebep olabiliyor muş bir de bebek büyüdüğü için mideye baskı yapabiliyor muş mayalı şeyler yemeyelim bir süre dedi
Efegz Beatreis ben zaten açım yani diyet verdi tansiyon ve şekerden dolayı allah şu son ayları rahat geçirmeyi nasip etsin