Merve_818181 Eşim yağmur istiyor ben Lina istiyorum sizce hangisi daha güzel veya yağmur Lina mı olmalı ? Yağmur Lina olursa yağmur denilecek ama ikinci isim daha az kullanıyor kararsızız sizce?
gokyuzununogrencisii Merve_818181 ay Lina nedir kuzum yaaa 😬 açık ara farkla Yağmur derim. Çok güzel bir isimm
Yarendemir gokyuzununogrencisii pardon Lina nedir derken? Biraz daha saygılı yorum yaparsanız sevinirim sizin kızınızın ismi için aynı yorumu görmeniz hoş olmaz dimi ? :)
ravzae gokyuzununogrencisii alttaki yoruma takılmayın çok normal bi tepki vermişsiniz fikrinizce. Sanırım lina hira mira liya aşırı fazlalaştı son yıllardır onun için yazdınız bende öyle düşünüyorum kullanmazdım bu isimleri ama:)
amayinedeiyiilerledim Merve_818181 ama heves etmişsiniz ne olacak ki az kullanılsa bile gönlünüz olur. Belki ilerde o ismi kullanmak ister☺️
annelik_4 Merve_818181 ikiside güzel isim aslında bizde eşimle oğlumuza isim komusunda bir türlü anlaşamadık sonra eşim Seyit Ali istiyordu ben Eren sonunda ortak kararı verdik Seyit Eren koyccgiz ama Eren diye hitap edcz öyle karar verdik sizde ikisini birden kullanabilirsiniz😃
Nesekilic Merve_818181 oğlumunda iki ismi var ama ikincisi kısa olduğu için daha çok kullanılıyor. İki isimde güzel bence koyulabilir:)