ZekiyeDemirhanzer Kızlar 37+4 teyim Doğuma çok az kaldı ama karnımda oluşan kızarık çatlaklar acayip derece kaşınıyor ve isilik gibi olup acıyor yanıyor 😣 böyle bir sorunu olan var mı ? Varsa nasıl geçiriyorsunuz ?
Muhammedamine ZekiyeDemirhanzer 37+5 bende aynı durumdayım kaşımamak için her dk yağ sürüyorum ancak rahtlıylıyorum
nupel 38 haftalığım aynı durum bendede var ama çözüm bulamdım bende bekliyim burda belki çözümü olan vardır
SibelYanar Valla daha ben 16.haftamdayım ama kaşınıyorum ve karnımın kenarları çatlamaya başlamış okadar da krem yağ sürüyorum düzenli ama neden bukadar erken başladı bilmiyorum😔
Gzmbrk Ben 22. Hafta dayım sabah lierac akşam da hindistan cevizi yagı sürüyorum. Hindistan cevizi baya nemli tutuyor farkediyo insan ama lierac hemen emiliyor.
DestinyTutarAkyol Kasıntı olduğunda yağ ile masaj yapın o zaman rahatlatıyor kasidiginda ki tırnak izleri bence çatlak oluşumuna yol sağlıyor bende 37+3 yim lierac hergun sürüyorum ama vazelin ve bebe yağını da eksik etmiyorum. Çok şükür çatlak yok umarımda olmaz
Asyayanc_18 Vazelin kullanıp hiç çatlağı olmamış tanıdık bir ablam vardı sürekli kullandım hiç iz Yok öyle tavsiye ediyorum demişti bana . Aklımda kaldı hamile değilim henüz ama dene istersen
Rabiaaykut Asyayanc_18 28+5 ben kullanıyorum vazelin ama catladı karnım vücuttan vücuda degisiyor canım
RabiaRabia 29 haftalık gebeyim vazelin sürüyorum yağlar bana fayda etmiyor. Uni baby nin vazelinini kullanıyor anca nemlendiriyor.
ZekiyeDemirhanzer Teşekkür ederim kızlar bepantol ün kaşıntı giderici kremini kullanmaya başladım biraz daha azaldı gibi kaşıntım. Vazelin ve bebe yağını zAten sürekli kullanıyordum ama çok fark ettirmemişti🥺 şimdi bebe yağı ve bepantol ü kullanıyorum daha iyiyim 🙂 ama tam anlamıyla geçmedi tabi 😅 Doktorumda genetik bir şey olduğunu ne kullanırsam kullanayım zaten çatlayacaksa önlemeyeceğini söyledi sevindirici olan kısmı kırmızı çatlaklar Doğumdan sonra iyileşebiliyormuş 😂 bakalım görücem geçicek mi 🤷🏼♀️
Minikpanda Canim bebe yag suruyordum uyuz gibi kasiniyordum sanki karincalar isiriyor sonra lierac aldik surdugun an feraklik veriyor kasinti falan birakmiyor Gidip kakao yagiymis yok hindistancrvizi yagiymis kisaca hepsi yag alana kadar evdeki zeytin yagindan sur ben lierac taraftariyim ama bazi ark yag isimi vermis saolsunlar ama haftanda az klmis gerekyok bence o yaglarda nemlendiriyor sadece catlaga iyi geldi falan yok
Krasivyy ZekiyeDemirhanzer nemlendirmek işe yarıyor mu canm of o çatlaklardan bnde çok korkuyorum hem kuru ciltliyim hem karnım çok çıktı şimdiden 18+6 ym kesin bi iki aya çok kötü çatlarım
ZekiyeDemirhanzer Krasivyy ben son 3 haftada çok çatladım 34 e kadar bişeyim yoktu mutlaka nemli tut yada arkadaşların önerdiği Kremlerden kullan derim 😣
aysess ZekiyeDemirhanzer bende 37+0 im krem , yağ kullandım da . Yinede az bir bölümde çatlama belirtileri var göbek altında doğuma da daha çok var dayanacak mi bakalim
ZekiyeDemirhanzer aysess sezaryen olucam ben son 10 günüm kaldı ama çatlamayan yerim de kalmadı zaten 😅 oğlan olduğu İÇİN sanırım sadece karnım var 😁
Mariaisa ZekiyeDemirhanzer aynı dert bende de var deli gibi kaşınıyorum 33 haftalığız geceleri yatamıyorum göbeğimin kaşıntısından elime fırça alıp kaşıyasım geliyor . 😣😣😣😣
ZekiyeDemirhanzer bsrm ben pek ihtimal vermiyorum ama sağlık ocağındaki hemşire kırmızı çatlaklar iyileşebiliyor dedi yaşayıp görücem 🤷🏼♀️