Merhaba arkadaşlar. Kuzenim 2 aylik hamile. İdrar yapamıyor bı iki damla geliyor. Doktora gitti böbreklerinde bişey yok. Enfeksiyon da yokmus tahlileri yapılmış. Sonda takmışlar sondayla tuvaletini yapabiliyormus sadece. Neden olur bilgisi olan var mı acaba?