Zeyyoo Kızlar bugün marketten garnitür istedim yapacakken fark ettim kapağı havası kaçıkmış hemen açıldı kapak. Kokusunda vs bir şey yoktu tadında da. Ama sonradan tereddüt ettim, bir şey olur mu sizce ?
Kullanici61 Zeyyoo Ama normalde ben kendi yaptigim soslar vs de acilmis ise uc gunden fazla kullanmiyorum hemen atiyorum
Zeyyoo Kullanici61 ben de öyle yapıyorum ama bu kokusunda vs bir şey yok diye tükettim sonradan da korktum.
cokbilmismom Zeyyoo keske iade etseydiniz ama artık kullanmışsınız eğer midenizde bir problem olmadıysa bir şey olmaz herhalde bilemedim r