Gebeliğin başlarında çok çok normal bir durumdur bu her 10 kadından 7 si yaşar bende yaşamıştım. Hormonlarınızdan kaynaklı fazla oynamayın göğüslerinizle çok ağrırsa sıcak kompleks yapabilirsiniz beni sıcak su torbası rahatlatıyordu göğüsler süt dolmaya başlıyormuş bi rivayete göre o yüzden de ağrıyormuş