Merhaba hanımlar gebe kaldığımdan beri geçmek bilmeyen habire tekrar eden mantar ve idrar yolu enfeksiyonum var. Bu sefer yeşil akıntı ve kaşıntı için doktorum GYNO-LOMEXIN’i fitil verdi. Fitilin birini 3 gün önce aldım aldıktan sonra bu üç gün içinde aşırı yeşil akıntım oldu bugünde pıhtı şeklinde yeşil akıntı geldi ve vajinamda acayip yanma acı hissi var tahriş mi oldu acaba neden böyle oldum anlamadım. Yaşayan biri var mı normal mi bu durum bebek için korkuyorum 30 haftalığım