Eminefidan Ben de 32+5 haftalık hamileyim. Geceleri kol ve bacaklarımda kaşıntı oluyor . Ben de anlam veremedim. Duş alıp yatıyorum rahatlamak için onun da faydası olmadı. Bacaklarım ve kollarım yara oldu kasimaktan.
1momy Eminefidan evet ya çok kötü gerçekten allahtan çok az kaldı bebeklerimizi sağlıklı bi şekilde kucağımıza aldıktan sonra geçer inşallah 🙏🏻🥹