Benim ilk oğlumda erik aserdim kimse yiyemezken ben tuzlayıp tuzlayıp yedim bide yoğurt yerdim tuz atar hergun 2 3 tabak şimdi 22 haftalık hamileyim kızım olacak hayatımda yemediğim tatlıyı çikolata yiyorum normalde çikolatanın tatlının yanından gecmezdim neredeyse hiç yemem bide meyve ama şimdi ölümüne yiyorum hepsini hani derler ya ye ekşiyi doğur ayseyi ye tatlıyı doğur hakkiyi valla bende tam tersi oldu düşünün gecenin 3 de kalkıp ıslak kurabiye yapıp yiyorum Rabbım hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah