Baharoloji çok teşekkür ederim🌸sancılanmam vardı biraz vajinal usg ile baktı doktorum. Sürekli yatış demesinin sebebi, iş yaptıkça, ağır bir şey kaldırdıkça veya yorulunca rahim ağzı daha da kısalabiliyormuş. Yatarsan normale dönebilir dedi. Ben normalde tüm gün dikiş makinesinde oturarak çalışıyorum, onu da yasakladı. Oturmak da sıkıntı olabilir dedi.😔Haftaya kontrolüm var bir daha sorarım inşAllah