Musemma06 birini aç iken birini de tok iken yapıyorum psikolojik olabilir ona bişey diyemem kendimi çok sıkıyorum korkuyorum iğneden ilaç kullanmıyorum gün içinde sadece
folik asit ,kendi doktorum yoktu bu hafta farklı doktora gittim o da kalp atışını duyana kadar gerek yok dedi ,ben de 6 haftalık olduğunda kanama başlıyor ve vücut atıyor dedim zaten kalp atışını hiç duyamadım ki dedim o şekilde başladı. + progestan da verdi fitil olarak kullanıyorum, eczanede günde iki tane olduğunu öğrendim,riske atmamak için kullanıyorum perşembe günü kendi doktoruma gideceğim o ne der bilemiyorum bakalım hayırlısı