Elfylmn 5.hafta 6.günüm bebek kesesi 8.6 dedi doktor bebek geride dedi bir hafta sonra gel bakalım dedi sizce bir sorun olur mu
Elfylmn Anladım Protestan değerim normal çıktı olmasaydı doktor düşük olur dedi şimdide çok iç açıcı konuşmadı sanki korktum inşallah öyledir bakalım hayırlısı