Sibel_yay_46 hayır yani bende öyle belirti olmuyor sadece regl zamanı lekelenme oluyor ve gün geçince testle anlıyorum gebeliği öyle baş dönmesi mide bulanması halsizlik vs gibi durumları yaşamıyorum hatta ikinci gebeliğimde kızımı 9 haftalıkken öğrenmiştim hiç bir belirti yoktu ve oğlum henüz bebekti beklemiyorduk sürprizdi