İkinci gebeliğim, ilki sezeryan olsugu için buda mecburi sezeryan olacak doğumu devlette düşünüyorum haskei dultangazi ek binasına gidiyorum şuan, sorum şu spinal anestezi den cok korkuyorum devlette genel olmuyor diye duymuştum bilgisi olan varmı acaba bide kaçıncı haftada alıyorlar acaba bebeği