Mihrican_22 Kızlar merhaba bebeğimin down sendrom riski yüksek çıktı amniyosentez veya fetal DNA yaptıran varmı aranızda bilgi verirseniz çok sevinirim
Semre1407 Mihrican_22 karnımdan sıvı aldırdım çok kolay bir işlem riski çok düşük ve doktor iyiyse j sıkıntı olmuyor fetal dna pahalı diye biliyorum
Fundabshnn Mihrican_22 Aynısını banada söylemişlerdi canım amniyosentez riskli olduğu için yani bebekte düşük riski oluşturabiliyormuş bu sebepten fetal dna yaptırdık ki eğer sonuç kötü çıkarsa aldırmak istersen amniyosentezi yaptırıyorsun çünkü fetal dna sonucuyla bebeği aldıramıyorsun. Ben ne olursa olsun doğuracağım dediğim için amniyosentez yaptırıp bebeğimi riske sokmadım. Fetal dna normal kan veriyorsun o şekilde diğeri ise karnından bebeğin sıvısını alıyorlar. Şunuda not olarak düşeyim bu aralar herkese ikili tarama testinde risk çıktığı söyleniyor asla inanmıyorum artık rabbim ne verirse odur zaten önüne geçemeyiz ama testlere artık inanmıyorum yani Allah yardımcınız olsun inşallah moralinizi yüksek tutun 🌸
Yigit_Yagiz_Moms Mihrican_22 ben fetal yaptırdım temmuzda. Çok şükür iyi çıktı bebeğim şimdi kollarımda 🐣 benimki 1/50 oranında yüksek riskli çıkmıştı. Genoks firmasına 9000 tlye yaptırmıştım. Amniyosentezin 200 de bir oranında düşük yapma ihtimali var diye onu hiç düşünmedim
Tubam25 Mihrican_22 benimde 3 lü testim riskli çıktı amniyosentez yaptırdım Perşembe günü sonucunu bekliyorum
pnrcglrtrk sırf cevap yazmak için kayıt oldum Bana da aynısını söylediler karnımdan sıvı aldırmadım fetal dna testi yaptırdım sonucu çıkana kadar okumadığım yer kalmamıştı,
Mihrican_22 pnrcglrtrk ay çok teşekkür ederim bende fetal DNA testi taraftarıyım sonucunuz çıktı mı acaba amniyosentez gibi kesin garanti sonuç veriyor mu o da
Mihrican_22 Semre1407 evet pahalı 11.000 TL ama amniyosentez de riski var diye korkuyorum iğne korkum var zaten Cesaret edemiyorum
amayinedeiyiilerledim Semre1407 Tubam25 MervEfehan Hanımlar bende Perşembe günü amniyosentez yaptırdım. 18. Haftadayız hareketlerini hissedemiyorum daha. Salı günü kontrol var. Kalbim ağzımda🥺Sizde bir sıkıntı olmadı değil mi.? Sonuçlarınızı temiz gelmiştir inşallah 🤲🏼
Mihrican_22 Fundabshnn amin inşallah ama fetal DNA testinde %100 hastalık çıksa neden aldırılmiyor onu anlayamadim eşim ve ailem eyer sonuç kötü gelirse aldiralim diyo üstesinden gelemezsiniz diyor şaştım kaldım valla
ozgekse Benimde biyokimyasal risk yüksek cıkmıstı. Fetal dna yaptırdım temiz geldi. Zararsız senden alınan bi tüp kanla bakılıyor 1 hafta içinde de sonuç çıkıyor
Mihrican_22 ozgekse yanılma olur diye korkuyorum ve en çok duyduğum şey genelde down sendromu veya başka mi hastalığa %100 var dense bile bebek sağlıklı doğabilirmis ne yapsam bilemedim sağlıklı deniyor hasta olabiliyor hasta deniyor sağlıkli olabiliyormuş kafayı yedim ya
Mihrican_22 Yigit_Yagiz_Moms bende genox firması ile konuştum orada yaptıracagim büyük ihtimalle söylendiği gibi 70 hastalığa bakılıyormu bebekteki 70 hastalık sendrom kromozoma bakılıyormus ne hastalık varsa çıkıyormuş öyle mi oldu sizinde
Cananarda Yigit_Yagiz_Moms bebeginiz sağlıkla doğdu dimi benimde değerim sizinkiyle ayni çıktı bende fetal taptım temiz geldi şükür 3 haftam falan var doğuma ama vesvese geliyor arada onun için sormak istedim size bende genoksta yaptım.
Mihrican_22 Tubam25 inşallah güzel sonuçlar görürsünüz süreç nasıl gecti ben çok korkuyorum yaptırmaya Cesaret edemiyorum
MervEfehan Mihrican_22 amniyosentez oldum fetal DNA pahalı olduğu için. Ama hiç bir sıkıntı yaşamadım amniyosenteze bağlı . Tıp fakültesinde olmuştum hatta. Korkulacak bir işlem değil.
Mihrican_22 MervEfehan riski varmış yani bir çok kadında sorun olmamış ama olanlarda var yani çok kararsızım çok korkuyorum
pnrcglrtrk Mihrican_22 sonucum çıktı bi kaç ay önce yaptırdım istanbul şişli de genetiks firmasında yaptırdım yüzde yüz değil tabi ama orda da down denirse sıvı aldırırsın. Neler hissettiğini anlıyorum Allah yardımcımız olsun, içini ferah tut dua et.
Tubam25 Mihrican_22 benim bildiğim kadarıyla fetal DNA 14 haftaya kadar yapilabiliyo ben 16 haftada olduğum için doktorum sadece amniyosentez önerdi zor bi işlem değil kolay sadece insan geriliyo biraz. Bide ben bi kaç yazıda okudum dogrulugu ne kadar bilmiyorum fetal DNA yapanlarda sonuç iyi çıksa da ilerleyen haftalarda bulgular devam ediyorsa amniyosentez öneriyolarmiş yine de amniyosentez de daha fazla hastalığa bakıldığı için
ozgekse Mihrican_22 fetal dna testi %99.9 oranında doğru cıkıyor diye biliyorum. Usg sonuçlarınız nasıl ense kalınlıgı burun kemiği ? Ben niptplusa yaptırmıstım fikir olsun isterseniz. Veriler amerikaya gönderiliyor
Fundabshnn Mihrican_22 Çünkü fetal dna bir tarama testidir canım bu sebepten dolayı bebeği eğer aldırmak istersen amniyosentez testi yaptırıp onun sonucuna göre aldırıyorsun diğer türlü yasal olmuyor doktorlar açıklamasını yaparlar zaten sana Allah yardımcın olsun inşallah sen içini ferah tut inşallah temiz çıkacak sonuçların 🤲🏻😘
Semre1407 Mihrican_22 valla benim doktorum profesördü ve işlem 2 dk sürdü sonrasında hiç sorun yaşamadım şükür ve binde bir risk var diye doktorum detaylı anlattı basit bir işlem aldırmak için değil ama özel bir çocuğa bakmak ekstra eğitim istiyor bende bilinçli olmak için yaptırdım çok şükür sonucum temiz çıktı 11 bin bence fazla bir miktar ama siz bilirsiniz
Mihrican_22 Tubam25 risk taşıdığını için amniyosentez son çare olarak birakicam fetal DNA 10 haftadan sonra istenilen zamanda yapılıyor ben şuan 15 haftalıgim haftaya yaptircam teşekkür ederim amniyosentezden ödüm kopuyor 😣
Mihrican_22 Fundabshnn âmin inşallah canım sağol Allah razı olsun bakalım fetal DNA vericem haftaya sonuca göre bir yol cizicez artık nasip kısmet artık 14+4 şuanda ama hareketlerini hissetiyorim inanirmisin bazen elimin altında kasılıyor dönmesini hissetiyorum inşallah sonuçlar iyi gelir bu süreç beni çok yıprattı 😔
Mihrican_22 ozgekse ense kalınlığı 1.5mm çıktı burun kemiği var dendi kan testim kötü geldi ama bende genox şirketini duydum Ankara’ya gidiyormuş oda sizin dediginiz yerinde bir ararım hafta içi çok teşekkür ederim
Mihrican_22 Semre1407 bana da 200 de 1 bebeği kaybetme riski olduğu söylendi çok korkuyorum yaptırmaktan da iğne korkumda var fetal DNA vericem ailemiz destek olucak mecbur inşallah iyi çıkar sonucum