Neslihan1309 İlk sorum Devlet hastanesi aşılama yapıyor mu? İkinci sorum ise özel hastanelerde yakın zamanda aşılama yaptıranlar ortalama fiyatları nedir ? Bilgisi olanlar yazabilir mi 🌸
moonlight41 Neslihan1309 devlet dediğin unuversite yapıyor canm araştırma hastanleri falan ben şuan aşılama tedavisi görüyorum esimin sigorta primi 900 geçtiği için raporluyum herhangi bir ucret odemiyorum sadece ilaclar biraz pahalı onuda raporum olduğu için yari yarıya ödüyorum
minnosbirkiz Neslihan1309 şehir hastanesinde aşılama yaptırdım, hiç bi ücret ödemedim, sadece ilacımın parasını ödedim, onun içinde rapor çıkarttılar, yarı yarıya ödedim
YesimAykut Mot_her93 senin çok uygunmuş raporun mu var çünkü ben ankaradayım burada mikrpioçipli aşılama 15bin falan😐 ben normal aşılama oldum kan verdim bugün ama yine idrar testi yaptım yine negatif😭
Mot_her93 YesimAykut raporum yok canım özel hastane de yaptırdım buradaki fiyatları görünce bende şaşırdım bizim fiyata. 3000 TL verdik sonrasında ilaçta vermedi bana muayene ücreti de ödemedik. Bende bugün sabah sağlık ocağına gittim saçma sapan bugün kan günü değilmiş salı çarşamba günüymüş. Yarın gidip kan vercem. Özelde doktorum şimdi ona gidersem para öderim. Devlette de çok beklerim o yüzden yarını beklicem. Bende değilim bence benimde negatif çıkacak.
YesimAykut Mot_her93 bende mi oraya gelsem 😌 hem gezmiş olurum hem de uygunmuş, senin tutarsa oraya geleyim bari😁😁
YesimAykut Mot_her93 evet bende lokman hekimde yaptırdım bugün hastaneye gittim devlete bana dedi kendi doktoruna git biz bakamayız dedi, özele de para vermek istemiyorum negatif sonuç belli, regl oldum😭 aile hekiminde verdim bende
kubra_1206 Ben iki aşılamamı da İstinye üni. medical park ‘da yaptırdım. 14.000 TL ödedik aşılama başına
Mot_her93 YesimAykut bende ne yapacağımı şaşırdım sanırım bende tedaviye ara vercem çok yoruldum bunaldım