Ayazayaz devlet hastanesinde 3,7 ölçtüler. Tabi bu sonuca göre ikili test sonucumda yüksek riskli çıktı.özele gittin 2,6. periıntoloji doktoruna gittim oda 3,5 ölçtü. Allah'a emanet bakalım bebeğim. İnş aminiyosentez sonucum güzel çıkar dua bekliyorum.