GPinar Hepsiburada üzerinden aldığınız bebek çikolatası var mı acaba kızlar memnun kaldığınız ? görsel paylaşır mısınız lütfen
Selcanunal2004 GPinar 
arslnece GPinar instagramda dökmeçikolata var oradan yaptırdım tadı da güzel kalitelide istediğiniz modelde yapıyorlar
Bimiyendis GPinar ben Instagramda çikolata deposundan verdim sipariş 150 tanesi 400 tl metal kutuda. Ertesi gün kargoya verdiler. Hem çok hızlı geldi hem de tadı efsane. Baskıları da çok iyi. Fiyatta uygun. Tavsiye ederim