34 haftadan beri nstde sancim çıkıyordu her kontrole gittigimde bu gece de duş alıp uyumuştum ama sancim yine vardı gece boyunca bel ve karin ağrısı vardı sabaha kadar geçmedi uyuyacağım dakika sabah 8 sırası uyku esnasında suyum geldiğini fark ettim ve 2 dk sonra da nişanım geldi hastaneye gittim hastanede 3 cm açıklığım vardı nstye bağlandım düzenli sancilarim çıktı saat 4 e kadar sancı çektim açıklığım 9 cm oldu doğuma aldılar çok şükür ki yarım saat sonra bebeğim kucağımdaydı 😊