Hanımlar 2-3 aydır adet düzensizliğim var doğum yapalı 6 ay oldu. Normalde düzgündü sonra kist oluşmuş o parçalandı 30 gün boyunca adet gördüm. Daha sonrasında ise adetlerim düzene oturmadı bi türlü. Kahverengi akıntı oluyor 1-2 gün kanama oluyor sonra geçiyor tekrar kahverengi oluyor. Doktora gidiyorum bir sıkıntı yok diyor başına gelen var mı böyle