Aslında benim de merak ettiğim konulardan birtanesi de bu. Devletteki doktorum 1 ay sonra gel 2li testi yapıcaz dedi. Fakat yaptırıp yaptırmama konusunda fikrimi almadı. Ama yapılması gerekiyormuş. Eğer sonuç kötü çıkarsa 3lü test istiyormuş. Sonuç iyiyse de gerek duymuyorlarmış. Bence yapılmalı diye düşünüyorum. En azından bebekte her ihtimale karşı herhangi bir rahatsızlık var mı öğrenilmeli. Ama dediğiniz gibi sonrası endişe verici. Bende 2snde gidip yaptırıcam. Umarım sağlıklı gelir minikler.