Kızlar herkese merhaba normal doğumu dikişli yapıp da kaç gün sonra rahat lavaboya oturdunuz bu arada klozet yok maalesef ve daha yirmiligimiz yeni çıkacak ama mecburen yola çıkmam gerekiyor evim buraya 12 saat uzaklıkta ve bugün mecburi 3 saatlik yol geldik ve kustu bu yüzden sormak istedim çıkmam gerek ama kusması artarmi veya başka bişey?