keremalya1724 Benim doktorum ilk önce kanda 3 aylık şekere bakıyor hba1c idi sanırım adı yanlış olmasın, açlık tokluk şekerine bakıyor sonuçlara göre şeker yükleyelim diyor benim iyi çıktığı için gerek duymadı.